ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ & ΣΥΛΛΟΓΟΙ

ΤΜΗΜΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΖΩΗ

ΔΟΜΕΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Στο ΠΜΣ προσφέρονται είκοσι οκτώ (28) τρίωρα υποχρεωτικά μαθήματα, από τα οποία τα τέσσερα (4) είναι κοινά για όλες τις κατευθύνσεις, ενώ τα υπόλοιπα είκοσι τέσσερα (24) μαθήματα κατανέμονται ισάριθμα στις τρεις (3) κατευθύνσεις.

Κάθε εξάμηνο σπουδών περιλαμβάνει δώδεκα (12) εβδομάδες μαθημάτων και δύο (2) εβδομάδες εξετάσεων. Η ύλη κάθε μαθήματος θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί τριάντα έξι (36) ώρες διδασκαλίας σε αυτό. Στα είκοσι ένα (21) από τα είκοσι οκτώ (28) τρίωρα υποχρεωτικά μαθήματα αντιστοιχούν 3 διδακτικές μονάδες για το κάθε ένα. Στα δύο (2) από τα είκοσι οκτώ (28) τρίωρα υποχρεωτικά μαθήματα αντιστοιχούν τέσσερις (4) διδακτικές μονάδες για το κάθε ένα και στα  υπόλοιπα πέντε (5) τρίωρα υποχρεωτικά μαθήματα αντιστοιχούν πέντε (5) διδακτικές μονάδες για το κάθε ένα.

Στο Πρόγραμμα Σπουδών προσφέρονται επίσης τα ακόλουθα:

Α.  «Διδακτικές Ασκήσεις», οι οποίες αποσκοπούν στην εξοικείωση των μεταπτυχιακών φοιτητών της κατεύθυνσης: «Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη» με τις  εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και αξιολόγησης, μέσω προσομοιωτικών δραστηριοτήτων, όπως μικροδιδασκαλιών, βιντεοπροβολών σχετικών με την εφαρμογή των εναλλακτικών μοντέλων μάθησης, με ακόλουθο σχολιασμό και καταγραφή απόψεων και ακόμη μέσω επισκέψεων και παρακολούθησης μαθημάτων σε σχολικές μονάδες όπου εφαρμόζεται η εναλλακτική διδακτική.

Β.  «Βιωματικά Σεμινάρια Προσωπικής Ανάπτυξης», τα οποία αποσκοπούν, μέσα από βιωματική επεξεργασία, στην ευαισθητοποίηση των μεταπτυχιακών φοιτητών σε θέματα επικοινωνίας και προσωπικής ανάπτυξης, όπως αναγνώριση και έκφραση προσωπικών συναισθημάτων, χρήση της ενσυναίσθησης ως μέσου επικοινωνίας, διαχείριση του άγχους, διαχείριση δυσκολιών και προβλημάτων στον εργασιακό χώρο κ.ά.

Γ. «Πρακτικές Ασκήσεις», οι οποίες αποσκοπούν στην εξοικείωση των μεταπτυχιακών φοιτητών της κατεύθυνσης «Αγωγή και Πολιτισμός» με τη διοργάνωση πολιτιστικών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μετά από παρακολούθηση ανάλογων δράσεων σε σχολικές μονάδες, μουσεία, ιδρύματα και φορείς που ασχολούνται με τον πολιτισμό και με ακόλουθο σχολιασμό και καταγραφή απόψεων.

Ο κάθε φοιτητής οφείλει να συγκεντρώσει εξήντα (60) διδακτικές μονάδες. Σαράντα (40) από αυτές αντιστοιχούν στα δώδεκα (12) μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών και είκοσι (20) στη διπλωματική εργασία.